onsdag den 23. november 2011

Julie Wettergren...

Jeg mødte Julie for godt 11 år siden da vi begge startede på skrædderuddannelsen på Margretheskolen og lige siden den gang har jeg beundret hendes smukke smykker. Sammen med sin mor ejer hun den fantastiske skønne butik, i kompagnistræde Wettergren & Wettergren fyldt med vidunderlige vintage kjoler, smykker og accessories - et sted jeg sjældent tør besøge i frygt for at dankortet brænder sammen.
Her til aften har jeg siddet og drømt, om smukke smykker fra hendes webshop, som jeg lige giver jer et lille sneak peak fra...





Kløveren her i sølv med diamanter ønsker jeg, at kunne give til Lua som fylder 3 år på onsdag. Hun er ikke døbt, så har ikke rigtig nogle personlige smykker og nu er hun snart ved at være stor nok til at gå med denne fine kæde synes jeg...

1 kommentar:

  1. Hej Kira,
    Hvor var det hyggeligt at hilse på dig i dag, og ikke mindst, din søde lille baby Palma:-)
    Rigtig god adventssøndag:-)
    Kh Ninna

    SvarSlet